? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 14, 2009

Isu pasal Aliff Aziz


Salam..

Firstly, anggap la ini hanya apa yang ada kat dalam otak aku..Mungkin betul atau tidak, aku serahkan kat Allah..

Okey, cerita dia macam ni...Mak aku pernah cerita kat aku yang kitorang ramai saudara kat Singapura...And then mak aku pernah beritahu yang mak aku pernah tengok gambar bapak Aliff Aziz dan rasa macam bapak dia tu salah seorang saudara aku...

Aku yang dengar tu start berkobar-kobarlah.. Cuba carik gambar bapak si Aliff tu..Ye ke saudara kitorang? Aku tak jumpa..Semangat sih waktu tu nak mencari...

Lepas tu, aku dah buat tak layan...Malas nak ambil tahu..Kalau kitorang saudara pun, biarlah saudara..Macam aku tak kacau kau dan kau takkan kacau aku..

Lepas tu, semalam Hari Ahad aku baca paper...Uish, terkejut sangat aku tengok artikel yang dia cium perempuan... What the?!

Walaupun aku tak tahu yang kitorang ni saudara ke tak, tapi ada rasa sikit sedih la jugak..Apa la mak dengan bapak dia rasa bila tahu pasal ni? Kalau aku buat macam tu, aku memang dah kena flying kick paling kurang lapan puluh das lepas tu kena tampar macam kena tembak dengan M16...Gila tak gila..Tak tau la bapak dia buat macam mana pulak..

And sebagai orang Islam, aku sendiri pun sedih..Apa nak jadi dengan dunia dah? Aku beria-ia dok berjuang boikot la Israel, boikot la couple, boikot la orang yang melakukan mungkar kepada Allah..Tapi ni? Entah la, tak tahu kenapa aku rasa macam sedih sangat-sangat? Mungkin aku terlalu beria-ia nak dia jadi saudara aku sampai kat tahap ni aku dah terkelu sangat.

Entah la, aku malas nak komen..


Assalamualaikum

0 comments: