? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 12, 2009

Aku gile dengan notebook

Hari ni aku dapat laptop kesayangan aku..I love you,My Acer..Sure overdose ni..Haha..Memang Pak cik Mahathir rock la..Semua benda yang sebelum ni x de dalam aku punye laptop,at last ade org download kn..hahahoho(evil laugh)..

BTW,this time aku janji aku malas nak sebut pasal lelaki..Kalau aku sebut lagi,korang yang rajin2 ni balinglah kuali terbang ke rumah aku..Biar kena kepala aku ni..hehe


Aku ni form4 lepak habis-habisan..Macam honeymoon pulak..Like now la,member2 lain buat kerja add math..aku buat bodoh depan PC ni..Memang kepala aku ni bengong betul..Tak boleh bezakan antara siapkan kerja dengan lepak..Haha

0 comments: