? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 14, 2009

Whai I feel right now

Aku tak pernah kacau sesape kat dunia ni..Diorang yang kacau aku..Mamat laknat yang tak betul bila jumpa aku tu cuma nak balas dendam dengan ape yang mak aku buat..Kenapa pulak aku tak patut marah?Dia cerita dengan semua orang yang dia nak ludah atas kepala mak aku..CERITA KAT SEMUA ORANG PASAL TU..Habis tu,tak kan nak senyap?Bila aku cuba nak baik2 ngan dia(Yela,jiran aku)..Dia yang cuba carik pasal dengan aku..Bila aku senyap,aku tak tegur dia,tak sindir dia..Dia yang sindir aku..Family aku pun terlibat gak dalam sindiran dia tu..Aku nak buat apa lagi selain daripada balas balik apa yang dia buat tu?Kalau 10 kali buat tak apa la,aku boleh takat sindir2 dia..Tapi aku dah tak boleh kira berapa kali dah dia buat macam ni kat aku..Ni bukan selfish,tapi jaga hak masing2..

0 comments: