? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 25, 2010

Entah apa-apa

Assalamualaikum..
Jadi internet-freak sangat boring..
Sebab semua benda sudah dijelajahi..
Apa yang tinggal sekarang?
Hanya Youtube untuk buang kebosanan..
Yang lain, sudah tiada serinya..
Haha! Aku dengan bahasa skema dan berbunga-bunga memang tak boleh blah.
Oh, yes!
Aku cukup terasa hari tu.
Ada orang cakap aku masukkan gambar pondan-pondan dalam blog kelas.
Hello!
Tak boleh baca ke ayat bawah tu?
Aku just nak LIGHT UP YOUR DAY!
Sila perhatikan betul-betul..
Kalau tak tahu BI, tak payah nak kepoh lebih-lebih.
Kawan macam mana pun. Kalau dah buat taik kat aku, siapa boleh tahan?
Sikit-sikit aku yang kena jaga hati orang lain. Kalau tak,buat muka taik dengan aku. Amalina dah kena dengan aku. Jangan nak suruh aku tambah lagi satu.
Gaya macam aku kenal korang baru sehari dua lah ye.
Puh-lease lah!
Buang sifat macam tu.
At least aku appreciate apa yang Allah dah ciptakan, nuts!
Kau.. tahu nak marah aku "Siapa suruh masukkan gambar-gambar pondan tu?!"
Gaya macam Torres tak pernah ada shooting. Eih, dia pun pakai compact powder, blusher, mascara, eye shadow, lipstick, lip balm, lip gloss tau.
Tak percaya?
Inilah kelebihan internet-freak.
Semua benda aku dah jelajah!

0 comments: