? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, May 30, 2010

Think about it!

Assalamualaikum..
Post yang lepas tu buat aku banyak berfikir..
Tahun ni nak SPM..
Kenapa nak sebut pasal benda tu?
Love..
Complex..
Sesiapa je boleh rasa..
Dan ada banyak sebab untuk rasa perasaan tu..
Ada tempat bergantung, rasa terlindung..
Aku rasa it's just brotherly love..
Aku tak pernah ada abang..
Ada pun abang saudara, budak-budak kelas yang dah macam abang..
Then bila ada orang ambil berat, aku cepat terasa suka dengan dia..
Perempuan kalau dah diselubungi 9 nafsu..
Tak payah nak terangkan dengan panjang..
Memang cepat sangat fall in love..
Benda yang aku fikir..
Kenapa kita nak fikir pasal orang lain?
Kenapa tak ingat pada Allah?
Dia tu Pencipta, Dia tu dekat dengan kita..
Tapi kenapa kita nak teringatkan yang jauh?
Aku..
Lemah..
Cakap memang mudah..
Tapi nak buat tu yang payah..
Aku kena kuatkan semangat..

0 comments: