? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 17, 2010

Fed-up

This is really a bad day..
A sad day..
Sedih sangat..
What the heck with 'cepat putus asa' words?
Tapi orang yang cakap aku macam tu orang yang aku dah comfortable with..
Bila dia cakap macam tu, tak tahu kenapa rasa sedih sangat..
Rasa nak nangis pun ada..
Tapi pada masa yang sama, aku rasa annoying sangat..
Kenapa nak sedih? Dia bukannya ada apa-apa dengan aku!
Buang air mata je kalau nak buat drama nangis kat situ..
Seriously, masa dia cakap macam tu. Dalam hati dah menyumpah "bodoh! Bodoh!"
Tapi tak tahulah bodoh tu untuk aku yang tiba-tiba sensitif sangat-sangat atau untuk dia yang cakap macam tu?

0 comments: