? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, March 30, 2009

Drama BI

Semalam ada latihan drama BI.Last minute buat.Budak-budak ramai tak nak bagi kerjasama.Tu la yang aku rasa macam nak pelangkung dengan periuk semalam.Agaknya sebab tajuk dia Snow White and 7 Dwarfs.Teacher nak buat genre komedi.
Malas aku nak ingat.Lusa pengetua nak tengok.Nasiblah budak-budak tu nak berlakon macam mana.Aku lepak je.Aku jaga lagu.Nak meniarap ke,merangkak,ke.Terpulang.Aku ada tolong gak.Tolong tengok.
Semalam ada la budak-budak ni nak guna laptop.Mentang-mentang aku bawak celcom broadband.Budak-budak nak ketuk guna internet.Kureng betul.
Benda yang aku ingat sampai hari ni.Semalam Mirza duduk atas meja mengadap pentas tengah pegang laptop,aku pulak duduk atas pentas sebelah dia mengadap pokok.Entah la,cara kitorang duduk tu macam aku tengah duduk dengan ayah aku.Bapak aku selalu duduk atas sofa pegang laptop,aku pulak dok bawah.Sama kan?Bezanya,Mirza layan aku cot-cet-cot-cet.Aku tanya dia,dia jawab.Kira mamat tu macam penyabar habisan.Bapak aku lain,aku tanya.Bapak aku senyap.Suruh aku pikir sendiri.Mirza pulak jawab je.Macam best je kalau borak dengan dia.
Dulu,mati-mati aku ingat dia tu gay.Yela,pakai subang sebelah telinga.Mana la aku tak ingat camtu.Tambah lagi dia rapat dengan Syafiq.Lagi la otak aku tambah cerita.Betulla tu.Alih-alih,bila aku rapat dengan dia.Agak-agak apa orang cakap?Couple?Nauzubillah min zalik.Minta dijauhkan.

0 comments: