? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 10, 2009

Macam Mana Aku Rasa Bila Korang Buat Aku Macam Ni?

Kenapa balik-balik orang suka kaitkan aku dengan kerja bapak aku?Aku dah penat nak dengar.Aku dah muak.Diorang ingat kalau bapak aku gaji besar,bapak aku nak sponsor macam-macam la?Wrong words of choice.
Aku tak suka diorang sebut "bapak kau cop duit".Cop duit?Aku penat.Stop la.Tadi ustazah cakap kat aku "betul,towkey bank?''.Ingat aku suka bila aku buat gelak terpaksa tu?Tak.Aku tak pernah suka.Sikit pun tak.
Aku tak boleh marah orang.Tapi orang boleh marah aku.Bila orang kutuk aku sampai kawan dia cakap macam-macam pasal aku,aku tak boleh marah dia ke?Aku kena senyum ke sampai orang cakap aku ni pentingkan sejantina sahaja?Aku tak pernah macam tu.Aku cakap benda yang aku nampak DEPAN mata.And bila aku marah dia.Dia cakap dia terasa.Say what?Sepatutnya siapa?
Lagi satu,aku tak boleh kutuk orang lelaki tapi dia boleh kutuk orang perempuan?Masa dia marah-marah pasal kena hentam dengan budak perempuan kat aku,aku sedih sangat.Masa tu adik aku tengah sakit.Aku pulak on the way balik rumah dari hospital lepas jenguk dia.Entah kenapa hari tu aku betul-betul jadi penyabar.Aku biarkan dia marah budak tu,marah aku.Dia cakap sorry senang sangat.Aku sampai sekarang tak boleh terima tapi aku buat-buat terima.
Orang yang buat aku tak mintak maaf betul-betul dengan aku.Cuma dok menulis kat blog "aku bersalah''.Itu je?

0 comments: