? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 10, 2009

Drama Sekolah

Hari ni drama kat sekolah.Form 4 je yang masuk.Form lain tak masuk.Sesi petang aku tatau.Aku tak masuk berlakon la.Aku buat kerja belakang tabir je.Masa nak sebut belakang tabir,nak je lidah aku ni sebut belakang takbir.Wakaka.Kelas aku buat drama Bayan Yang Tidak Mendengar Kata Ibu Bapanya.Berterabur sikit la jugak.Apaper pun,masuk saringan lol.Eheh.
Kelas 4 Cekal buat drama Serunai Malam.Adu...Nak tergolek aku masa tengok drama tu.Banyak gila jiwang."Aku cintai kamu" la,"I" "you" la.Sikit punya baik port betul-betul depan pentas,terus aku pergi belakang sekali.Tak sanggup aku dengar perkataan yang boleh buat aku jadi ayam golek.Kelas 4 Dinamik best bila part bomoh ni.Bomoh gila punya lawak.Penunggu dari planet Marikh siot.Haha.Aku hampir nak gelak guling on the spot je kat situ.
Lepas habis drama,aku nak lipat kain yang budak-budak guna untuk part nak tangkap bayan.Yang aku tak tahan.Luqman one big hella full of taik otak.Taik otak means open minded dengan pergaulan bebas.Rasa benda tu betul tak?Aku rasa TAK.Ada ke waktu nak dah nak dekat habis lipat and nak lipat bahagian hujung,aku nak elakkan tersentuh kulit dia cakap open minded la sikit.Nak je aku bungkus dia jadi jenazah pakai kain tu.

0 comments: