? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 28, 2009

Aishh...

Buat apa aku baca blog dia lagi?Bangang la.Buat rentung satu badan je.Tapi aku nak sedarkan sesape la yang baca blog ni.Aku ambik apa yang dia merepek kat dalam blog dia.
Then bila aku call 2...kau kata kau terpaksa berkasar sebab mak kau ada?...jangan jadi bodoh...apa guna belajar pandai2 tapi tak guna otak...tak boleh ke kau kata elok2 pada mak kau...bg excuses...kalau bodoh sangat...aku bagi contoh...tak boleh ke kata macam ni..."Mak...kejap ye...ada kawan call"...takkan la orang tu tak boleh faham bila kau kata macam tu...dia dah besar...mesti boleh faham...kalau lepas tu mak kau tanya siapa yang call dan sebagainya...pandai2 la jawab...ada ke mak kita nak marah kalau kawan kita call?...bukan salah kita bila orang nak call tak kena masa...dan kalau ssh sangat...tak salah kalau kau nak deny bila orang call tak kena masa...then pandai2 la inform dia...bagitahu kenapa kau tak boleh jawab call...msg dan sebagainya...ada otak...fikir la...kau boleh kata...kau ada bagitahu aku sebab kenapa kau tak boleh balas msg aku...xjawab call aku...tapi bila yang kau beritahu 2?...bila?...kau tau?...kau hanya buat macam tu bila next time aku contact kau...kalau seminggu lepas tu aku contact ko...lepas seminggu tu la baru kau nak bagitau aku kenapa kau xboleh jawab call aku masa tu...kalau sebulan lepas tu baru aku contact ko...tandanya sebulan lepas tu la baru kau inform kat aku pasal tu...itu pun kalau tak melibatkan credit fon ko...macam guna ym dan sebagainya...nak kata takda kredit...takkan sampai sebulan xda kredit...xkan sentiasa takda kredit...jangan nak tipu la...kalau x mcm mana no ko boleh aktif.....
Mula-mula pasal excuses yang aku kena bagi kat mak aku bila dia telefon.Mak aku memang betul-betul tak suka kalau ada orang lelaki telefon aku.Memang tak suka sangat.Dia cakap kalau mak aku tanya siapa yang call,aku kena pandai-pandai la jawab?What the heck wih this guy?Dia yang call aku and then suruh aku create sendiri jawapan dia.Memang tak boleh nak sangkal la dia tu tahap fikir hal sendiri je.Dia sesenang call aku and aku yang jadi mangsa bila kena marah sebab lelaki call aku.
And then kalau kepala dah tahap bagal sangat sampai aku cakap aku tak ada kredit tak faham2,buat2 la faham.Aku tak contact dia sebab aku tak tahu pakai nombor mana.Kalau aku hntar kat Celcom tu,alamat macam air la kredit tu.Duit mak bapak aku.Dia ada hak nak suruh aku contact dia?Kalau dia nak cakap sebulan tak ada kredit tapi nombor aktif lagi.Memang la aktif sebab sebulan je tak top up.Nombor takkan aktif bila 3 bulan tk top up.
Antara aku dengan dia,rasa-rasa siapa yang tak ada otak?Aku belajar pandai-pandai,belajar syllabus yang masuk SPM je.

0 comments: