? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 28, 2009

FAQ

Kenapa kau garang sangat?-Aku tak nak orang ingat aku ni cheap and desperately friendly
Kenapa kau anti lelaki?-Eheh.Jawapan tu biar aku sorang je yang tau.Kalau ramai sangat orang tahu,boleh buat sakit hati je
Kenapa kau ni malas sangat?-Entahla.Memang aku tak ada selera nak mengadap benda yang aku tak suka.Tidur best kan?
Kenapa kau suka lagu English je?-Aku dengar semua lagu Melayu lagu jiwang je.Lagu Melayu langsung tak macam kat luar sana.At least,lagu Barat ada pasal life yang langsung tak sentuh love.
Kenapa kau suka sangat baca novel?-Aku tengah on the way nak jadi novel's writer.Sebab tu aku nak tengok macam mana cara diorang menulis.Yang paling aku suka sampai tak ingat dunia,karya Hlovate.
Kenapa kau suka salahkan lelaki?-Sebab aku tengok benda betul depan mata.Kalau tak,aku takkan cakap sesuka dan sesenang hati macam siang ikan.
Kenapa kau suka jerit?-Aku jerit bertempat jugak kan?Haha.
Kenapa kau sound abang angkat kau sampai macam tu sekali?-Eheh.Silap.Bukan abang aku dah ye.Kalau kau jadi aku and kau bukak blog dia,memang kau akan rasa nak cekik dia sebelah tangan je.
Kenapa kau suka cakap pasal agama sampai kawan-kawan kau naik menyampah dengan kau?-Itu je option yang aku nampak nak bagi diorang betul-betul terima Islam sedalam-dalamnya.No other reason.Just wanna tell 'em that Islam is sooooo cool.(^_^).Aku akui kawan-kawan aku majoritinya social life macam so sial.Asal solat 1 kali sehari dah kira cukup.Ada ke hukum dalam Al-Quran camtu?
Kenapa kau rapat dengan Aiman dibandingkan dengan adik-adik kau yang lain?-Aku hidup dengan dia sorang je sampai umur 5 tahun je.Boleh kata masa kecik,cakap pasal benda budak-budak.Dah besar ni,sama-sama cerita benda yang ikut logik.
Kenapa kau ni nak buat FAQ ni sampai berjela-jela?-Sukati aku.Lagipun aku nak bagi sesape yang baca ni stop make me annoying dengan diorang.Eheh.
Siapa kawan kau ye?-Kalau nak dikira,kawan yang boleh masuk ikut kepala aku.Diyanah dengan Qayyum je.Sebab dengan Diyanah aku boleh share cerita pasal agama.Dengan Qayyum sebab kadang-kadang perangai dia macam Aiman.Yang lain aku kira kawan la jugak.
Kalau ada pilihan,kau suka lelaki camne?-Soalan ni pun masuk syllabus ke?Senang je.Aku suka lelaki yang boleh buat kawan.Macam Aiman dengan ayah aku.

0 comments: