? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 21, 2009

Dia siapa?

Sheesh!Memang boleh.Dia memang boleh cakap apa yang dia rasa dan nak cakap.Tapi tolonglah.Jangan buat aku sakit hati je.Aku paksa dia cakap pasal Qis tu sebab aku ambik berat.Tapi betul la kan?Dia tak pernah ambik tau ada orang lain ambik berat pasal dia.Yang dia tau,dunia sendiri je.Aku bukan adik dia dah kan?Fine.Aku tak bantah.
Kalau aku cakap aku memang dah lama tak top up dia tak percaya.Ni ha,kredit pon kering since 2hb.Memang la.Aku tak faham dengan sorang ni.
Excuses?Antara mak aku dengan dia.Siapa yang aku dah kenal lama?Mak aku atau dia?Lepas tu kalau masa tu aku betul-betul dah tak ada kredit.Tak ada la.Macam mana aku nak hantar mesej ape kebende?Aku ingat lagi dia hantar kenapa cakap kasar dengan dia?Hailoh.Hailoh.Macam mana aku nak reply kalau tak ada kredit?Sampai sekarang aku tak top-up phone tu.
Dia cakap aku contact dia sebab bosan.Halo Inche Epol,kalau aku ambik berat masa dia tengah marah pasal Qis tu and free2 kena sembur tu.Aku rasa tu bukan sebab bosan.Haiya.Aku tak tahula nape.
Aku baru sound camtu dah sentap sangat.Aku ni sampai member dia cakap aku ni semakkan Malaysia pulak tu.Siapa tak sakit hati?Kalau dia boleh sound orang sesedap oren,kenapa aku tak boleh?Kira aku buat camni,fair and square la.
Sheesh,tak apalah.Aku doakan dia graduate cemerlang.And happy dengan apa yang dia buat selama ni.

0 comments: