? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, February 28, 2009

Really2 myself

Aku tahu aku tak ada hak nak cakap orang lain tu camtu,camni.Tapi kalau orang bagi option antara sabar dengan sembur je,maybe mula2 dulu aku pilih sabar.Sekarang aku rasa tak kot.Aku pilih sembur.Macam jadi kat ada orang tu.Sampai kawan-kawan dia cakap aku ni bodoh.Melampau.Melampau tu cuba darabkan dengan 10 kuasa 13.Ada rasa-rasa gen nak melempang kan?
Kalau dulu dia cakap aku camtu aku camni,aku sengih sorang-sorang je.Biar je la walaupun ada yang tersilap fakta.Perangai aku tak seteruk yang dia sangka.Aku pun ada rasa bersalah kalau dah buat benda salah.Aku pun rasa tak sedap hati jugak.Aku pun marah dengan aku bila buat camtu.Tapi kalau fikir-fikir balik,orang yang buat aku tu yang sepatutnya bersalah.Kan?
Right now la kan,benda paling bagus jangan fikir lagi dah pasal benda lepas.Biar je pergi macam orang makan kek.Sekejap je hilang.Aku dah malas nak fikir.Otak aku sesak bila fikir benda-benda camtu.Banyak benda yang aku boleh fikir.Pasal katak yang nak kena bedah minggu depan,kerja sekolah yang bertimbun-timbun macam Gunung Everest,minggu Bahasa Malaysia sampai aku kena tarik masuk jual beli pantun,English week aku kena design costume untuk bebudak drama.Senget gila cerita Snow White tu.Snow White tu tak white pun.Black adalah.,minggu Pendidikan Islam aku terbengong hari tu sign up untuk translatekan syarahan BM ke English.Memang tak cukup tangan.Nasib ada kawan-kawan yang bagi support and tolong.One big thanx untuk diorang.Banyak benda kan yang aku boleh fikir selain masalah aku dengan orang lain?
Hari ni aku nampak ada sorang mamat pakai baju Melayu.Aku boleh cakap la dia lagi handsome pakai baju Melayu daripada baju sekolah ala-ala backstreet guy.Lagi smart kalau ada songkok atas kepala.

0 comments: