? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 12, 2009

cerita aku


Okay...Sekarang orang ni bercerita pulak..Aku copy gambar ni bila aku dah sign up jadi ahli http://iluvislam.com/ ... Username ape? Biarlah rahsia..Kehkehkeh...Berbalik pada gambar ni... Aku pun sedang berusaha ke arah ni... Cuba sikit-sikit... Permulaannya, aku sign up jadi ahli kat mana-mana website yang berkaitan dengan Islam..Cuba search sikit-sikit pasal Harun Yahya.. Download nasyid-nasyid kat 4shared..Tapi headbanging song still tak boleh lepas...Ngee~
Aku pernah terfikir aku nak jadi semua orang... Ada orang pernah tanya aku masa aku tengah melukis...

Dia: Besar nanti kau nak jadi apa ea?

Aku: Doktor

Dia: Tapi kenapa ea kau pandai melukis?

*Aku ni bukannya jenis yang pandai nak lukis..Kalau otak tengah serabut, baru jadi lukisan tu..Pasal tu, SENI selalu dapat weng je..Sebab otak aku selalu tak serabut..
Kalau boleh, semua benda aku nak jadi. Aku nak pandai main basketball, guitar, lari cepat..
Aku pun nak pandai dalam agama jugak.. Nak jadi macam apa yang orang ada..Aku jealous dengan semua benda tu...Daripada aku sihir orang tu macam orang lain buat kalau dengki, lebih baik aku berusaha jadi macam diorang...Bila dah jadi baru terasa kita pun boleh

0 comments: