? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 12, 2009

mari kita dengar apa yang aku nak cerita

Aku ada baca satu blog nih..Every post dia aku baca perlahan-lahan..Cuba hayati..Nak tahu kenapa aku baca slow-slow..Sebab dia cerita pasal hidup dia kat negara orang sebagai pelajar perubatan.. Part yang pelajar perubatan tu la aku nak sangat tahu..Sebab aku nak jadi doktor besar nanti..
Dulu aku pernah cakap dengan sorang member, tak naklah jadi doktor..Gelilah nak tengok darah.. Then aku pulak syok tengok benda-benda nak potong nih, nak rawat nih..
Gila kan dulu..Aku pun pikir macam tuh..Aku dah tanam dalam diri aku..Aku nak jadi doktor besar nanti..Bukan nak poyo dengan sapesape..Tapi tu benda yang aku minat..Minat sangat..And aku nak benda yang aku minat tu nanti jadi asam garam kat dalam hidup aku..
Next story~
Aku terbaca post pasal ada sorang ni. Dia cakap dia kena berhenti for doing something coz dia macam dah tak boleh nak kawal diri dia dah..I know it's quite impossible to change in short time but trust me, satu hari nanti benda yang kita cuba change tu akan terus berubah
Macam dulu, masa form two dulu..Aku jarang solat..Astaghfirullah..Sebab aku malas..Then aku kena hantar pergi kem.. Start keluar kem, terus tak tinggal solat..Straight tu lepas keluar dari kem..Sebab aku cuba setkan otak..Jangan tinggal solat lagi dah..And it really works on me..
Bro,
Saya bagi satu je sebab tak boleh nak kawal your behave.. Your mind terlalu control satu badan..Perasaan..Hati..Saya mintak satu je.. Change slowly.. Jangan sentap..Slow-slow
Other story~
Masa aku tengah hidup ni..Parents aku selalu marah-marah aku, sindir-sindir aku..Then semakin aku grown up, aku faham kenapa parents aku buat macam tu..Diorang buat sayang bukan sebab benci..Dulu, mati-mati aku ingat diorang benci aku..My bad;p
Aku nak out dulu..Bye2..Salam

0 comments: