? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 17, 2009

Problem maksudnya masalah

Aku ada masalah..Aku memang ada masalah.. Sampai naik kembang laluan darah kat kepala aku..Cara aku nak lepas semua benda ni..Aku cari Korn, cari Cradle of Filth, cari Butterfingers, cari Metallica..Aku tau kalau nak berubah, jangan la dengar lagu tu lagi dah.. Tapi aku tak tahu nak buat macam mana lagi.. Daripada aku telan Coke dengan lapan papan Panadol, lebih baik aku dengar lagu macam tu je..Member pun dah bising sebab aku selalu dengar lagu spesies macam tu..Tapi aku nak buat macam mana lagi?

0 comments: