? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 17, 2009

Ini aku

Aku baca blog dia sekali lagi..Dan kali ni aku rasa kesian kat dia. Banyak yang dia kena..Tapi kan kalau orang yang banyak bersabar ni banyak hikmahnya..Mana tau kot-kot, kat dunia ni susah je selalu..Nanti kat akhirat, straight terus masuk syurga..Aku doakan!
Aku macam biasa..Always busy..Busy dengan sekolah..Busy dengan kerja lagi satu..Ni pun dah terasa nak lentok kepala atas meja je lepas tu terus tidur.. Tapi aku tahu ada orang lagi penat daripada aku..
Semalam aku bukak youtube, aku layan cerita Hannah Montana The Movie.. Best cerita tu..Tengok la..Banyak kesedaran.. Salah satunya, JANGAN MENIPU ORANG! Haha...Tak boleh bla!
Blog ni ada la aku kira dalam dua tiga kerat orang baca..Satu peringatan untuk diorang! Jangan nak perlekehkan aku bila kita jumpa sebab blog ni aku taip ikut apa aku rasa..Kalau aku cakap, aku nak jadi doktor..IT'S UP TO ME! Tak payah nak cakap aku ni tak ada keupayaan nak jadi doktor..Jangan judge aku sebab aku ni kasar, takut orang yang aku rawat tu mati.. Jangan ingat aku ni kuat jerit, patient aku akan pekak...Jangan ingat aku ni simple, serabut dan suka main hentam bila buat kerja, patient aku punya jahitan kat badan tak betul..It's just me! Korang tu belum tentu lagi tercapai cita-cita tu nak perlekehkan orang pulak.
Okay..Stop pasal marah-marah..Aku penat nak mengamuk..
Aku punya novel dah nak dekat siap! Boleh hantar kat mana-mana publisher nanti! Yay! Haha..Poyo jek

0 comments: