? ??????????????Live, Love, Laugh? ????? ?? ???Rating: 4.6 (16 Ratings)??14016 Grabs Today. 37570 Total Gr
abs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????So Glamorous? ????? ?? ???Rating: 4.5 (134 Ratings)??12588 Grabs Today. 50776 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ????1 BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 18, 2009

Kacau!

Sejak dua menjak kepala aku semakin dah tak betul..Tatau kenapa..Masalah personaliti kut..Tapi yang pasti, aku memang tengah serabut sekarang ni..Kenapa remaja mesti ada konflik ea? Penat la macam ni..Kejap nak jadi macam tu, kejap nak jadi macam ni..Aku pun penat tahap gaban kalau asyik fikir macam tu..

Aku penat sangat sekarang ni..Biology, Chemistry, Physics, Add Math datang berjela-jela tahap tak hengat..Penat gila! Tambah dengan kerja tusyen lagi..Aku bukan apa..Aku siapkan kerja tusyen tu pun sebab tahun lepas cikgu tusyen pernah buat aku nangis sebab aku tak siapkan kerja dia bagi..Siapa tak sedih kalau kena marah? Tersentap aku..Tapi aku nangis tu bukan depan dia la..Apa gila aku nak nangis depan orang laki? Aku nangis dalam bilik air..Siap hentak-hentak gayung kat baldi..*Protes tuh* Haha. Poyo jek..

0 comments: